Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Product op voorraad: Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, is de volgende dag al in huis. PostNL bezorgt ook gewoon op de zaterdag.
Een zeer klein deel van ons assortiment staat in bestelling bij een van onze leveranciers. In dit geval is de levertijd 2 tot 5 dagen, afhankelijk van het merk van het product. Dit wordt duidelijk aangegeven bij de producten. We leveren deze producten meestal ruim binnen deze dagen. We informeren je per e-mail over de verwachte bezorgdatum
Moet ik verzendkosten betalen?
Wij rekenen voor bestellingen vanaf 49 euro geen verzendkosten binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder de 49 euro betaal je slechts 3,95 verzendkosten.
Kan ik kosteloos retourneren?
Retour sturen is altijd gratis. Je ontvangt duidelijke retourinstructies bij je bestelling.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren gaat heel gemakkelijk. Vraag via info@bagageonline.be een retourlabel aan waarmee je kosteloos kunt retourneren. Vul de retourinstructie in en doe deze samen met het product dat je terug wilt sturen terug in de verpakking. Zorg dat er geen adressticker meer zichtbaar is op de verpakking, plak het retourlabel op de verpakking en geef het pakket af bij een Post punt.
Lees meer over Retourneren
Ik heb een klacht, wat nu?
We doen altijd ons uiterste best om je bestelling tot volle tevredenheid te verwerken. Is er toch iets niet goed gegaan of is er iets met een product dat je bij ons gekocht hebt? Neem dan contact op met onze klantenservice, onze medewerkers helpen graag en bieden altijd een gepaste oplossing. Je ontvangt van ons een inhoudelijke reactie. We reageren tot 18:00 uur altijd op dezelfde dag.
Op maandag tot en met vrijdag zijn we telefonisch te bereiken op telefoonnummer 078 - 480 967 of mail je vraag/klacht naar info@bagageonline.be.
Is het probleem niet goed opgelost door onze klantenservice? Stuur dan een officiële klacht naar:
Bagageonline
T.a.v. Klachten
Polluxweg 1
8938 AZ Leeuwarden
We reageren binnen 3 werkdagen op je schrijven. Daarnaast verwijzen we je nog naar de Geschillencommissie: https://www.degeschillencommissie.nl/.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
We verzenden met PostNL. Je krijgt een e-mail met track&trace informatie zodat je kunt zien wanneer de chauffeur langs komt. Er worden 2 bezorgpogingen gedaan. Bij de derde bezorgpoging wordt het pakket achter gelaten bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. De chauffeur laat hierover een briefje achter in de brievenbus maar je kunt het ook online bekijken in de track&trace informatie.
Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
Een eventueel geldende kortingscode gebruiken gaat als volgt:
1. Plaats alles wat je wilt bestellen in de winkelmand
2. Ga door naar afrekenen en vul stap 1 t/m 3 in
3. Klik bij ‘Controleer je bestelling’ op het ‘+’ achter Couponcode
4. Vul de code in en klik op ‘Coupon gebruiken’
De korting is nu meteen zichtbaar. Per bestelling kan 1 code gebruikt worden.
Horen er geen sleutels geleverd te worden bij mijn koffer met TSA cijferslot?
Bij een TSA slot worden geen sleutels meegeleverd. Voor jou werkt het slot als cijferslot. Alleen de douane heeft een sleutel om zo het slot te kunnen openen zonder het te hoeven forceren.
Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
Bij elk product staat aangegeven of het op voorraad is en dus dezelfde dag verzonden kan worden of dat er een langere levertijd op het artikel zit.
Wanneer een artikel een langere levertijd heeft kunt u deze wel bestellen en informeren we u per mail over de exacte leverdatum.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat kan. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander bezorgadres invullen. Bijvoorbeeld het adres van je werk of van een familielid.
Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, alle prijzen in onze webshop worden inclusief BTW getoond.
Wat voor garantie biedt Bagageonline?
Bagageonline staat voor service en kwaliteit. Artikelen die je bij ons koopt hebben dan ook volledige fabrieksgarantie. Daarnaast geldt de wettelijke garantie, dat wil zeggen dat je een deugdelijk product dient te ontvangen en het product gedurende een redelijke termijn goed moet kunnen gebruiken. Bij de specificaties van elk product geven wij aan hoeveel jaar fabrieksgarantie er wordt gegeven op het artikel. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.